Viešojo transporto naujienos Sekmadienis, 2017-12-17, 0:42 AM
Sveiki atvykę! Guest | RSS
Pagrindinis meniu

Prisijungimas
El. paštas:
Slaptažodis:

Paieška

Main » 2009 » Gruodis » 8 » Hibridinis Volvo autobusas pasiekė Liuksemburgą
5:32 PM
Hibridinis Volvo autobusas pasiekė Liuksemburgą

Autobusus gaminantis Volvo padalinys žengė dar vieną didelį žingsnį ties hibridinių autobusų serijinės gamybos. Nuo vasaros buvo atliekami Volvo 7700 Hybrid bandymai Gothenburge, o šeši Volvo B5L Hybrid buvo išbandomi Londono gatvėse. Pasiekti rezultatai buvo labai geri: sunaudojamų degalų kiekis sumažėjo 30 procentų, o tai, kai kuriais atvejais, net pranoko gamintojų lūkesčius. Išmetamas į orą anglies dvideginis taip pat lygegriačiai sumažėjo.

Kitas žingsnis bus Volvo 7700 Hybrid pritaikyti reguliariems maršrutams. Didžiausias Liuksemburgo autobusų operatorius „Sales-Lentz" užsakė šešis Volvo hibridinius autobusus ir pastaruoju metu jau buvo gauta pirmoji siunta. 

Pirmasis autobusas, anot operatoriaus atstovų, bus išbandomas įvairiais maršrutais, kad būtų galima pamatyti kur sutaupoma daugiausiai kuro ir kur poveikis aplinkai didžiausias. Kiti penki autobusai bus pristatyti kitą vasarą. 

Perkant šiuos hibridinius autobusus, pagrindinis bendrovės siekis buvo susidoroti su dabartinėmis aplinkos problemomis. 

Nedideliame Volvo autobuse sumontuotas penkių litrų dyzelinis variklis, taip pat elektrinis variklis. Elektrinis variklis tai baterija, kuri pasikrauna nuo išsiskiriančios energijos autobusui stabdant. Tai lygiagretus hibridas, kadangi vairuotojas gali naudoti vieną, arba kitą variklį, taip pat yra galimybė vienu metu naudotis abiem varikliais. 

Hibridinė technologija yra ypatingai svarbi mieste, kai autobusas stabdo, pajuda iš sustojimo vietos, ar yra užstrigęs spūstyse. Lygiagretaus hibrido funkcija leidžia puikiai atrodyti ir priemiestiniuose maršrutuose, kur stotelės išsidėsčiusios toliau viena nuo kitos. 

Dar vienas didelis šio autobuso pranašumas yra tai, jog dyzelinis variklis pats išsijungia autobusui sustojus stotelėje. Elektrinis variklis pradeda dirbti su dyzelinius pasiekus ne mažesnį negu 15-20 km./h. greitį. Šis sprendimas priimtas norint apsaugoti miesto aplinką, taip pat dėl to, kad keleivius, pėsčiuosiusi ir priemiesčių gyventojus kuo mažiau trikdytų keliamas triukšmas ir išmetamųjų dujų kiekis. 

Pavasarį Volvo šiuos autobusus pristatys į Šveicariją, Austriją, Vokietiją ir Daniją. Serijinė gamyba bus pradėta 2010 m. balandį.

Peržiūrėjo: 1441 | Įdėjo: Kimster | Įvertinimas: 0.0/0
Komentarai: 0
Tik užsiregistravę nariai gali rašyti komentarus.
[ Registracija | Prisijungti ]
Kalendorius
«  Gruodis 2009  »
SePirAnTreKetPenŠeš
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Apklausa
Ko reikėtų šiam puslapiui?
Iš viso atsakymų: 26

Draugai
  • Čia gali būti Jūsų puslapio reklama
  • Nemokama reklama

  • Statistika

    Iš viso tinklapyje: 1
    Svečių: 1
    Narių: 0

    Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
    autobusas.ucoz.com © 2017Free website builderuCoz