Viešojo transporto naujienos Antradienis, 2024-04-23, 2:45 PM
Sveiki atvykę! Guest | RSS
Pagrindinis meniu

Prisijungimas
El. paštas:
Slaptažodis:

Paieška

Main » 2010 » Sausis » 8 » „Nettbuss“ užsakė 12 hibridinių Volvo autobusų
7:16 PM
„Nettbuss“ užsakė 12 hibridinių Volvo autobusų

Norvegijos operatorius „Nettbuss" užsakė 12 hibridinių Volvo autobusų. Transporto priemonėms pasiekus šalį, Norvegija taps pirmoji šalis iš Skandinavijos šią hibridinę technologiją pritaikiusi komerciniais tikslais. Dešimt „Nettbuss" užsakytų Volvo 7700 Hybrid bus naudojami Trondheime, o du likę kursuos Arendale. Norvegijos operatorius teigė, jog buvo išanalizuoti šių hibridinių autobusų bandymų duomenys iš Gothenburgo ir Londono, taip pat jie buvo išbandyti įvairiuose Norvegijos miestuose.

Arne Veggeland, „Nettbuss": „Mes visuomet galvojome naudoti hibridinius autobusus tada, kai ši technologija taps komerciškai perspektyvi. Dabar atėjo šis laikas ir aš džiaugiuosi, jog mes žengėme dar vieną žingsnį link gamtos saugojimo."

Svenn-Age Lokkenas, Volvo atstovas Norvegijoje: „Džiaugiuosi, jog mūsų parduodami hibridiniai autobusai įgauna pagreitį. Taip pat džiaugiamės, jog sudarėme sandėrį su „Nettbuss" – tai moderni kompanija gamtos atžvilgiu ir vieni iš svarbiausių mūsų klientų."

Volvo autobuse sumontuotas nedidelis penkių litrų dyzelinis variklis, taip pat elektrinis variklis. Elektrinis variklis - tai baterija, kuri pasikrauna nuo išsiskiriančios energijos, autobusui stabdant. Tai lygiagretus hibridas, kadangi vairuotojas gali naudoti vieną, arba kitą variklį, taip pat yra galimybė vienu metu naudotis abiem varikliais. 

Hibridinė technologija yra ypatingai svarbi mieste, kai autobusas stabdo, pajuda iš sustojimo vietos, ar yra užstrigęs spūstyse. Lygiagretaus hibrido funkcija leidžia puikiai atrodyti ir priemiestiniuose maršrutuose, kur stotelės išsidėsčiusios toliau viena nuo kitos. 

Dar vienas didelis šio autobuso pranašumas yra tai, jog dyzelinis variklis pats išsijungia, autobusui sustojus stotelėje. Elektrinis variklis pradeda dirbti su dyzelinius pasiekus ne mažesnį negu 15-20 km./h. greitį. Šis sprendimas priimtas norint apsaugoti miesto aplinką, taip pat dėl to, kad keleivius, pėsčiuosius ir priemiesčių gyventojus kuo mažiau trikdytų keliamas triukšmas ir išmetamųjų dujų kiekis.

Pavasarį Volvo šiuos autobusus pristatys į Šveicariją, Austriją, Vokietiją ir Daniją. Serijinė gamyba bus pradėta 2010 m. balandį. Norvegiją autobusai pasieks šių metų liepos mėnesį.

Šaltinis: Eobus.com

Peržiūrėjo: 2155 | Įdėjo: Kimster | Įvertinimas: 0.0/0
Komentarai: 0
Tik užsiregistravę nariai gali rašyti komentarus.
[ Registracija | Prisijungti ]
Kalendorius
«  Sausis 2010  »
SePirAnTreKetPenŠeš
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Apklausa
Ko reikėtų šiam puslapiui?
Iš viso atsakymų: 26

Draugai
  • Čia gali būti Jūsų puslapio reklama
  • Nemokama reklama

  • Statistika

    Iš viso tinklapyje: 1
    Svečių: 1
    Narių: 0

    Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
    autobusas.ucoz.com © 2024Free website builderuCoz