Atlikus
privalomus bandymus, Irano paskutinę kalendorinių metų dieną (2010 m. kovo 20
d.) bus pristatytas pirmasis hibridinis autobusas, kurį kūrė Iran Khodro
Industrial Group. Autobusas yra bendras Teherano universiteto, Isfahano
technologijų universiteto ir Irano kuro išsaugojimo grupės darbas. Autobusuose
buvo stengiamasi panaudoti jau esamus įrenginius, taip sumažinant projekto
išlaidas.
Mohsenas
Isfahanianas, hibridinio autobuso projekto vadovas: „Hibridinė sistema buvo suprojektuota
ir išbandyta vieno Irano miesto autobusuose. Norint sukurti hibridinį autobusą
reikėjo 457-iuose autobusuose 260 kW variklį pakeisti į 130 kW variklį, taip 80%
padidinant sunaudojamos energijos efektyvumą. Naujasis produktas 30-40 procentų
sumažina degalų suvartojimą ir taršą. Elektrinis variklis gali būti pakraunamas
išsiskyrusia kinetine energija autobusui stabdant, taip pat įmanomą jį pakrauti
autobusui stovint aikštelėje."
Šaltinis: Busworld.org
|